اے پی ایس معذور افراد کے لیے خصوصی تعلیمی خدمات فراہم کرتا ہے ۔جو خصوصی تعلیمی خدمات حاصل کرنے کے اہل ہیں۔
خصوصی تعلیمی خدمات کے لیے طالب علم کی اہلیت کا تعین ایک احتیاط سے مربوط عمل ہے جو ریاستی اور وفاقی قوانین کے ساتھ ساتھ اے پی ایس کی خصوصی تعلیمی پالیسیوں اور طریقہ کار کی طرف سے رہنمائی کرتا ہے ۔
یہ فیصلہ کرنے کے لیے ، جائزے صرف والدین / سرپرست کی رضامندی سے مکمل کیے جا سکتے ہیں۔ اسکول پر مبنی طالب علم ریسرچ کمیٹیاں ان طلباء کے بارے میں معلومات کا جائزہ لیتی ہیں جنہیں تعلیمی کارکردگی میں دشواری ہو رہی ہے۔
معذوری کا شبہ رکھنے والے طلباء کو تشخیص کے لیے بھیجا جائے گا۔ سٹوڈنٹ سکولز کمپلینسی کمیٹی والدین کو فراہم کردہ کسی بھی معلومات کا جائزہ لے گی جو اس بات کا تعین کرے گی کہ والدین کو خصوصی تعلیمی خدمات کی ضرورت ہے یا نہیں۔
جب کوئی طالب علم خصوصی تعلیمی خدمات کے لیے اہل ہوتا ہے تو ، ایک انفرادی تعلیمی پروگرام (IEP) اسکول کے عملے ، والدین / سرپرستوں اور طالب علم (جہاں مناسب ہو) کی شرکت سے تیار کیا جاتا ہے۔
IEP طالب علم کو فراہم کی جانے والی خصوصی تعلیم اور متعلقہ خدمات کا بیان ہے ، جسے کم از کم سالانہ اپ ڈیٹ کیا جاتا ہے تاکہ یہ معلوم کیا جا سکے کہ طالب علم خصوصی تعلیم کے اہل ہے یا نہیں۔
مشن کا بیان
آفس آف سپیشل ایجوکیشن معذور طلباء ، والدین / سرپرستوں ، پرنسپلوں اور اسکول کے عملے کو تشخیص ، شناخت ، تعیناتی ، تعلیم اور منتقلی کی خدمات میں مدد شامل کرنے کے لیے مدد فراہم کرتا رہتا ہے۔
تفصیل
معذور افراد کو بامقصد اور باوقار زندگی گزارنے کا حق حاصل ہے۔ آفس آف سپیشل ایجوکیشن (او ایس ای) انفرادیت کی قدر کو تسلیم کرتا ہے اور فعال طور پر تمام طلباء کو سکول اور وسیع تر کمیونٹی میں شامل کرنے کی حوصلہ افزائی اور حوصلہ افزائی کرتا ہے۔
بنیادی اقدار
خصوصی تعلیم پورے تعلیمی نظام کا ایک لازمی جزو ہے ، ایک الگ ہستی نہیں۔ خصوصی تعلیم تمام طلباء کی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے اسکول کے نظام کی تاثیر کو بڑھاتی ہے۔
معذور طلباء مناسب عمر کی حد میں غیر معذور طلباء کے ساتھ زیادہ سے زیادہ سیکھتے ہیں۔ طلباء کو باقاعدہ کلاس روم میں ہر طالب علم کی منفرد ضروریات کو پورا کرنے کے لیے لازمی طور پر خدمات سرانجام دینی چاہئیں ، تمام طلباء کے لیے مناسب تعلیم اور ماحول فراہم کرنا۔
خصوصی تعلیمی خدمات ان کے مقامی یا منتخب کردہ متبادل اسکولوں میں فراہم کی جانی چاہئیں ، جب تک کہ اسکول کی اسائنمنٹ کو تبدیل کرنے کی کوئی زبردست وجہ نہ ہو۔
طلباء ، چاہے ان کی سکول کی ضروریات سے قطع نظر ، سکول کمیونٹی کا حصہ بنیں ، جو کہ ایک مثبت رویہ اور تمام طلباء کی مکمل قبولیت کو فروغ دیتی ہے اور تیار کرتی ہے۔
عملہ تمام طالب علموں کی تعلیمی ضروریات کو پورا کرنے کے لیے بااختیار ہے۔ پیشہ ورانہ ترقی کی سرگرمیاں اسکول پر مبنی عملے کی تعلیم اور پیشہ ورانہ ترقی کے لیے فراہم کی جاتی ہیں۔
سکول کمیونٹی میں والدین کی شمولیت تمام طلباء کی تعلیمی کامیابی کی حمایت کرتی ہے۔